Loading

Dr. Öğr. Üyesi

Tarık YOLCU

Hendek Meslek Yüksekokulu

Yönetim ve Organizasyon Bölümü

İletişim

tyolcu@subu.edu.tr

+90 264 616 0689

Sosyal Hesaplar

Güncellenme Tarihi : 18-05-2024 22:05

ULUSLARARASI :
1
Dijital Pazarlama ve Markaların Müşteri Memnuniyeti
YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD , Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, 2021
Uluslararası   Hakemli   Copernicus, EBSCO   Özgün Makale
2
SİYASAL PAZARLAMA İÇİN ETNOGRAFİ VE NETNOGRAFİTEMELLİ ARAŞTIRMALARIN KULLANIMINA YÖNELİK BİRARAŞTIRMA: TWITTER ÜZERİNDEN YAPILAN ANKETLER İLE2017 REFERANDUMU RESMİ SONUÇLARININKARŞILAŞTIRILMASI
ÖZKAYNAR KÜRŞAD,ALTUNIŞIK REMZİ,YOLCU TARIK , ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN / JOURNAL OF WORLD OF TURKS, 2019
Uluslararası   Hakemli   EBSCO   Özgün Makale
3
ONLINE MI? OFFLINE MI? TÜKETİCİ TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
YOLCU TARIK,GÖKDEMİR EKİCİ SEDA,ALTUNIŞIK REMZİ,ÖZKAYNAR KÜRŞAD , Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, 2017
Uluslararası   Hakemli   EBSCO Host Business Source Complete   Özgün Makale
ULUSAL :
1
İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
YILMAZ AYKUT, YOLCU TARIK, AYKAÇ ÖMER SEZAİ, ÖZKAYNAR KÜRŞAD , Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 2021
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
2
SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
YILMAZ AYKUT,YOLCU TARIK,ÖZKAYNAR KÜRŞAD,AYKAÇ ÖMER SEZAİ , Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal   Hakemli   TR DİZİN   Özgün Makale
3
Facebook ve Twitter Kullanıcılarının Siyasal Katılım Eğilimlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
ÖZKAYNAR KÜRŞAD,ALTUNIŞIK REMZİ,YOLCU TARIK , Research Journal Of Politics, Economics and Management, 2017
Ulusal   Hakemli   Araştırmax, Akademik dizin   Özgün Makale
ULUSAL :
1
Safranbolu Turizm Master Planı 2015-2023
Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç), Tamamlandı
ÖNLİSANS :
1
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :3
2
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : İş Sağlığı ve Güvenliği, Saati :6
3
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : BÜRO YÖNETİMİ VE İLETİŞİM, Saati :3
4
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :3
5
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : Finansal Yönetim, Saati :3
6
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlama Yönetimi, Saati :3
7
Yil :2021-2022 , Dil : İngilizce , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :3
8
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :3
9
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : Finansal Yönetim, Saati :3
10
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : Girişimcilik, Saati :3
11
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : Müşteri ilişkileri Yönetimi, Saati :3
12
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlama Yönetimi, Saati :3
13
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : Tüketici Davranışları, Saati :2
14
Yil :2020-2021 , Dil : Türkçe , Adı : İletişim ve Etik, Saati :4
15
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :3
16
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : GİRİŞİMCİLİK, Saati :3
17
Yil :2019-2020 , Dil : Türkçe , Adı : İletişim ve Etik, Saati :8
18
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL YÖNETİM, Saati :3
19
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : GİRİŞİMCİLİK, Saati :3
20
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
21
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : STRATEJİK YÖNETİM, Saati :3
22
Yil :2018-2019 , Dil : Türkçe , Adı : TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI, Saati :6
23
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL YÖNETİM, Saati :1
24
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
25
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : STRATEJİK YÖNETİM, Saati :3
26
Yil :2017-2018 , Dil : Türkçe , Adı : TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ, Saati :6
27
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL YÖNETİM, Saati :1
28
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL YÖNETİM, Saati :6
29
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : MARKA YÖNETİMİ, Saati :3
30
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
31
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR, Saati :4
32
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : PERAKENDE YÖNETİMİ, Saati :3
33
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : STRATEJİK YÖNETİM, Saati :3
34
Yil :2016-2017 , Dil : Türkçe , Adı : STRATEJİK YÖNETİM, Saati :6
35
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : ELEKTRONİK TİCARET, Saati :3
36
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : FİNANSAL YÖNETİM, Saati :6
37
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : Hizmet Pazarlaması, Saati :3
38
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : Marka Yönetimi, Saati :5
39
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :12
40
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar, Saati :9
41
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : Perakende Yönetimi, Saati :6
42
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : Stratejik Yönetim, Saati :9
43
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : Üretim Yönetimi, Saati :3
44
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : Elektronik Ticaret, Saati :6
45
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : Finansal Yönetim, Saati :6
46
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : Müşteri İlişkileri yönetimi, Saati :6
47
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : Reklam ve Tanıtım, Saati :6
YÜKSEK LİSANS :
1
Yil :2022-2023 , Dil : Türkçe , Adı : Dijital İş Planlarında Pazarlama Stratejileri, Saati :3
2
Yil :2021-2022 , Dil : Türkçe , Adı : Dijital İş Planlarında Pazarlama Stratejileri, Saati :3
BİLİMSEL KİTAP :
1
PAZARLAMANIN KARANLIK YÜZÜ
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD
2
YAPAY ZEKÂ VE PAZARLAMA
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD
3
Kamu Yönetimi, Yerel Yönetimler, Yerel Demokrasi ve Kentleşme
Yazarlar : ÖZKAYNAR KÜRŞAD, YOLCU TARIK
4
PAZARLAMANIN BLOK ZINCIR DENEYIMI BLOCKCHAIN
Yazarlar : ÖZKAYNAR KÜRŞAD, YOLCU TARIK
5
Tüketici Tipolojileri
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD
6
Tüketici Tipolojileri
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD, YILMAZ AYKUT
7
DİJİTAL PAZARLAMA, TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ve MARKA
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD
8
GİRİŞİMCİLİĞİN ESASLARI
Yazarlar : YOLCU TARIK
9
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD
10
Transition to New Normal After Covid-19
Yazarlar : YOLCU TARIK, ÖZKAYNAR KÜRŞAD
11
COVID-19 SÜRECİNDE ÜRETİM, YÖNETİM VE PAZARLAMA
Yazarlar : YOLCU TARIK
12
Endüstri 4.0’dan Toplum 5.0’aGÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Yazarlar : YOLCU TARIK,ARSLAN YUSUF
13
PAZARLAMA İLETİŞİM ARACI OLARAK FİLM VE DİZİLERDE ÜRÜN YERLEŞTİRME
Yazarlar : YOLCU TARIK
14
GÜNCEL KENT SORUNLARIÜZERİNE SEÇME YAZILAR
Yazarlar : KURT NİHAT, YOLCU TARIK